Meloholica's Page

I Am What I Am

ესეც ჩემი ანკეტა

ძალიან ბევრი ადამიანის ბლოგზე წავაწყდი მსგავს “ანკეტებს” და გადავწყვიტე მეც შემევსო. მემგონი დროა ცოტა უკეთ გამიცნოთ🙂

  • მიყვარს – ოჯახი და მეგობრები
    ვოცნებობ – ბრიტანეთში მოგზაურობაზე
    მძულს –  როცა მაღვიძებენ, მაგრამ არ ვიმჩნევ🙂
    ვნანობ – საერთოდ რასაც აკეთებ, აკეთებ იმიტომ, რომ შენ მასე გინდა და ამიტომაც არ უნდა ინანო, მაგრამ მე მაინც ვნანობ :))
    კმაყოფილი ვარ – ყველაფრით.. ოჯახით, მეგობრებით და ა.შ.
    მენატრება – ზღვა, ტალღები, მზე..
    მსურს – განვახორციელო ყველა ის გეგმა, რაც ჩავიფიქრე
    მაღიზიანებს – როცა ჭკუას მარიგებენ ადამიანები, რომლებსაც არანაირი შეხება არ აქვთ იმ საქმესთან, რასაც მე ვაკეთებ.
    მეშინია – მიწისძვრის და სიჩქარის
    ვიცი – ის, რომ არაფერი ვიცი
    არ ვიცი – ხომ ვთქვი რომ არ ვიცი🙂
    შემიძლია – ძალიან ადვილად ვატკინო ადამიანს გული, რასაც მერე მთელი ცხოვრება ვნანობ😦
    არ შემიძლია – ადამიანს ვენდო 100%-ით
    ვმეგობრობ – მათთან, ვინც იცის ამ სიტყვის მნიშვნელობა
    ვაპატიებ – რომ ვაკვირდები – ყველაფერს
    ვტირი – ბოლოს როდის ვიტირე აღარც მახსოვს.. ალბათ მაშინ, როცა გულს მტკენენ
    ვიცინი – ვიცინი რო? : ))
    ღირსი ვარ – ეს ჩემი გადასაწყვეტი არაა რისი ღირსი ვარ
    ვკარგავ – დროს, როცა კომპთან ვხვდები
    მშურს – არ მშურს : ))
    ვემალები – Skype-ში რამოდენიმეს
    მაინტერესებს – არქეოლოგია. დიდი სიამოვნებით გავხდებოდი არქეოლოგი
    არ მაინტერესებს – რას ფიქრობს ხალხი ჩემზე
    მახსოვს – ძალიან ბევრი რაღაც მახსოვს, ძირითადად კარგი მომენტები : )
    მრცხვენია – ზოგიერთი ადამიანის მაგივრად
    ვავადმყოფობ – იშვიათად, მაგრამ დიდი ხნით
    ვმალავ – ზოგიერთ მონაკვეთს ჩემი ცხოვრებიდან
    ვინახავ – მატარებლის, ავტობუსის, თვითმფრინავის, კინოს და ა.შ. ბილეთებს
    მწამს – ღმერთის
    მიკვირს – როგორ გავხდი ბლოგერი, როცა ამაზე არასდროს მიფიქრია
    მიხარია – როცა სხვების ბედნიერებას ვხედავ
    ვჭორაობ – იშვიათად.. არ მიყვარს
    ვდარდობ – როცა მენატრება
    ვამაყობ – ეეე რა კითხვებია : )))) ვერ ვიტყვი რითი ვამაყობ🙂
    ვაკეთებ – იმას, რაც გასაკეთებელია
    ვეფერები – ჩემს თუთიყუშს : ))
    მსიამოვნებს – :უსერ:
    მესიზმრება – უცნაური სიზმრები..
    ვეხმარები – როცა შემიძლია დახმარება
    ვეწევი – ბლოგინგს
    მწყინს – როცა მინდა ვინმეს გული გადავუშალო და ის არ მისმენს
    ვხარჯავ – დროს
    ვღალატობ – აღარ ვღალატობ არავის :)))
    ვკამათობ – მხოლოდ მაშინ, როცა 100% მართალი ვარ
    ვუხეშობ – როცა მეუხეშებიან
    ვუსმენ – ყველაფერს, რაც მსიამოვნებს
    ვყოყმანობ – მე ყოველთვის ვყოყმანობ
    ვკითხულობ – ყველაფერ საინტერესოს
    ვამზადებ – იშვიათად მაგრამ კარგად :))
    ვუყურებ – დექსტერს
    ვცხოვრობ – გარეუბანში, ფაქტიურად სოფლელი ვარ
    ვცემ – არავის
    ვყვირი – როცა ძალიან ძაააააააალიან მიშლიან ნერვებს
    ვმღერი – ჩუმად.. ჩემთვის
    ვასრულებ – მისის სმიტის როლს, ფილმ “მისტერ და მისის სმიტებში” :)))
    დავდივარ – სამსახურში
    ვმკურნალობ –  კბილზე :))
    ვერიდები -შარიან ადამიანებს
    ვთამაშობ – ბილიარდს, ოღონდ ინტერნეტში
    ვიტყუები – როცა საქმეს ჭირდება
    ვეთაყვანები – :ბლინკ:
    ვგიჟდები – დისშვილებზე
    ვაგროვებ – ყველაფერს, რაც სიამოვნებას მანიჭებს
    ვიხდი – როცა მცხელა
    ვეჭვიანობ – როცა საეჭვოა
    ვიზიდავ – ყველა დეგენერატს😦
    ვალამაზებ – ეს გამოვტოვოთ😛

ნეტა იქამდე წამეკითხა კითხვები, სანამ დავიწყებდი შევსებას.. ზოგი ძალიან უაზრო კითხვაა, ზოგიც მეორდება. მაგრამ არაუშავს, რაღაცნაირად გადავლახე :))

ვტაგავ ჩემს ძმას და მეგობარს Ladyprada-ს

4 responses to “ესეც ჩემი ანკეტა

  1. გიგოლი April 1, 2010 at 4:28 am

    ამ ბლოგზე ბოდიალის შემდეგ სურვილი გამიჩნდა: დექსტერის ყურების, რამოდენი ფილმისა და რამოდენიმე წიგნის წაკითხვის, ასე რომ დიდი მადლობა ყოლიფერისთვის. ხო და კიიდევ ერთი შეკითხვაც გამიჩნდა, მაგრამ ამ ეტაპზე როგორმე მოვითმენ🙂

  2. meloholica April 1, 2010 at 11:55 am

    didi madloba shen, rom chemi blogi mogwons🙂 Dexteri martla magari serialia da minda gitxra, arc wignia cudi. kitxvas rac sheexeba, mkitxe da gipasuxeb🙂

  3. allfiledoam October 13, 2011 at 12:05 pm

    yvelaferi datscere shen imis garda rac gasatekhia kacma qals rom sheekitkhos roca ar icnobs

  4. allmovie.in October 13, 2011 at 12:08 pm

    ubralod asaks tu ar damitscer sakheli gvari da foto dade shens saitze, kai? “ვიზიდავ – ყველა დეგენერატს” – sheidzleba fotos mere shenc chemze es ifiqro🙂😀

Leave a Reply

